Email van een mobiele telefoon (msg: We zijn weer terug. 5 prachtige dagen in een erg mooi gebied. We hebben zelfs steenbokken gezien.)

>— Begin bericht —

We zijn weer terug. 5 prachtige dagen in een erg mooi gebied. We hebben zelfs steenbokken gezien.

>— Einde bericht —

3 gedachten over “Email van een mobiele telefoon (msg: We zijn weer terug. 5 prachtige dagen in een erg mooi gebied. We hebben zelfs steenbokken gezien.)

  1. Hoi Charissa en FredHoe is het weer nu bij jullie?We zijn erg benieuwd naar de foto’s van de steenbokken.Al nieuwe plannen voor jullie volgende tocht?De groetjes vanuit een warm Amstenrade.

  2. Hoi Charissa en Fred,Leuk zo die foto’s!Wat betreft het weer: bergen blijven bergen, maar het geeft af en toe wel mooie effecten.Hier alles oke.AS weekend gaan we naar Schin op Geul,4 daagjes camperen,en over ruim 2 weekjes hebben wij,ja ja ook vakantie!!! Ben benieuwd waar jullie nu zitten, we horen het wel,Groetjes Natasha,Ronald,Nielsxxx

  3. Hoi Charissa en Fred,Ik wil je bedanken voor je sms- je op mijn verjaardag erg leuk dat je er aan gedacht hebt. Ik heb en leuke dag gehad. Wist je dat ik geslaagd ben voor ijn klassieke massage? Ja ik ben geslaagd en in sept ga ik beginnen met de opleidng sport massage samen met Rene. Zo te lezen en te zien gaat alles nog steeds goed bij jullie. Geniet ervan. Heel veel liefs en de groeten vanuit veghelliefs wendy

Geef een reactie

