Email van een mobiele telefoon (msg: Morgen begint een weekje klimcursus, hopelijk houden we het droog…)

>— Begin bericht —

Morgen begint een weekje klimcursus, hopelijk houden we het droog…

>— Einde bericht —

6 gedachten over “Email van een mobiele telefoon (msg: Morgen begint een weekje klimcursus, hopelijk houden we het droog…)

  1. Eej Fred, GSM berichtjes achterlaten werkt, dat is mooi. Geef al links en rechts deze website door en iedereen vraagt of ik weet wanneer jullie iets van je laat horen… Bij deze dus gelukt!

  2. Hoi Ch&F, Goed klimweekje gehad?Zijn jullie nu weer onderweg naar een andere plek? Ik ben benieuwd.Veel plezier en tot hoors.Groetjes Natasha,Ronald,Nielsxxx

  3. Hoi, Charissa en FredEen goed en leervol klimweekje gehad?Nog bedankt voor die hele leuke kaart voor vaderdag.Eindelijk heb ik een nieuwe, definitieve kroon. Volgende week hoef ik nog maar 2x de post te bezorgen en dan heb ik ook vakantie. Afgelopen week dubbele wijken gelopen, waardoor ik extra verlof verdiend heb. Pa moet nog 4 dagen werken en dan gaan we ook genieten van onze vakantie.Groetjes en we zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen.Tot mails Mam en Pap

  4. Hopenljk een goed klimcursus gehad en het droog gehouden. Ik wens jullie in ieder geval beter weer toe…veel plezier!Groetjes Maud

Geef een reactie

